Szűrő

Edzésterv kezdő 200

Edzésterv kezdőknek

Az elhatározástól az első 30 perces folyamatos futásig

Ezzel a kezdő futóknak készült edzéstervvel három hónap alatt fél óra non-stop kocogással formába lendülhet és minden stressz nélkül!

Edzésterv 5Km 2005Km edzéstervek


Átfogó edzéstervek a belépéstől a 15 perces 5Km -ig.
Egy 5 kilométeres futóedzéstervvel formába hozzuk a következő 5 kilométeres távon egy új legjobb időre.

 

124893703 373110420779429 3028200304322478096 n

Régóta gondolkodtam,hogy az alábbi sorokat papírra (face-re )

vetem-ami mostani vírushelyzetben,amikor egészségük védelme érdekében sokan döntenek a kocogás mellett-,most lett a legaktuálisabb.
(az alábbi sorok főleg amatőr kocogóknak,futóknak szólnak!) 
Sokszor találkozom futópályán,parkokban,erdőben,terepen futókkal,akik az egészség megőrzés,illetve a fizikai edzettség érdekében végzett sportmozgást,megerőltetve,lihegve,láthatóan nagyon magas pulzusszámmal végzik.
Az ezen intenzitási zónákban végzett edzés,sem az aerob kapacitást,sem a "zsírégetést",sem a keringést,sem az edzettség fejlődését nem fogja pozitívan befolyásolni.  

Hírek 2

BallaufA sport társadalmi funkcióit bemutatva a fentiekből láthattuk, hogy ezek között is egyik legfontosabb, mind egyéni, mind közösségi és társadalmi szinten, az egészség megőrzésében, fejlesztésében és a számos betegség megelőzésében játszott szerep. A következő fejezetben ezeket az összefüggéseket mutatjuk be az egészség/magatartás különböző dimenzióival.